Het is bijna zover! - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Vera en Sophie - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Vera en Sophie - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Door: Vera en Sophie

Blijf op de hoogte en volg Vera en Sophie

04 Augustus 2015 | Nederland, Roosendaal

Hallo Allemaal!

Onze reis naar Afrika komt steeds dichterbij, nog maar 40 dagen en we vliegen naar Oeganda! Reisverzekeringen zijn afgesloten, afspraken voor vaccinaties zijn gemaakt, het vliegticket van Entebbe (Oeganda) naar Kaapstad is geboekt en ook de Bazbus in Zuid Afrika staat vast! We zijn bijna klaar voor vertrek!

Zoals jullie weten gaan wij naar het kinderdorp in Oeganda. Daar heeft het de naam Children’s Welfare Mission. In deze link kunnen jullie een filmpje zien van hoe het daar er ongeveer uit ziet! https://www.youtube.com/watch?v=P7eoC5ZID5g

Daarnaast hebben wij ruim €1200 opgehaald! Daarvoor willen wij al onze familie, vrienden en vriendinnen, collega’s, kennissen en allemaal die we vergeten zijn heel erg bedanken! En niet te vergeten Slagerij Antens waar bij onze pennen hebben mogen wegzetten. Allemaal heel erg bedankt!

Van het opgehaalde bedrag mogen wij €300,00 besteden om zelf iets te kunnen betekenen op het project. Dit willen wij dan ook heel erg graag doen. Wat we gaan doen weten we nog niet, dat zal afhangen van de wensen van het project, maar hier houden wij jullie natuurlijk van op de hoogte. En als er nog iemand is die een of meerdere pennen wilt kopen dat kan nog steeds!

We hopen jullie zo weer even op de hoogte te hebben gebracht en tot ons volgende (misschien wel eerste Oegandese) verslag!

xxx Sophie en Vera

• 04 Augustus 2015 - 23:43

Tante Truus:

Hallo Vera en Sophie,

Jullie kunnen niet meer wachten!!!
    Die 40 dagen zullen een beetje kruipen...
    Ik begrijp jullie verlangen.
    Fijn dat alles al zo goed geregeld is.
    Ik wens jullie verder nog enkele mooie weken van voorbereiding
    op de reis naar en het verblijf in Oeganda. Veel succes samen!
    Hartelijke groeten en veel liefs van

Tante Truus

• 05 Augustus 2015 - 15:01

Oom Piet Van Den Bergh:

Heel succes met de voorbereidingen!!

Oom Piet en tante Lia

• 05 Augustus 2015 - 18:17

Eleanor:

He nichten het word zeker super leuk in oeganda

• 05 Augustus 2015 - 18:18

Eleanor:

He nichten het word zeker leuk in oeganda

• 31 Augustus 2015 - 17:51

Joes :

Inmiddels nog maar 2 weken voor jullie aan je groot avontuur gaan beginnen. Ik ga jullie zeker volgen. Een hele goede reis en verblijf in Oeganda.
    Goed op elkaar passen...
    liefs Joes.

• 09 September 2015 - 13:44

Rianvdhout:

Hey Vera en Sophie,
    Jullie zijn bijna klaar voor de grote reis. Mooi werk gaan jullie daar doen!
    Goede reis en heel veel plezier!Ik ga jullie zeker volgen!
    Groetjes
    Rian

Vera en Sophie

Hoi lieve lezers, Op 14 september gaan wij voor 2 maanden vrijwilligerswerk doen in Oeganda. Vera gaat aan de slag als verpleegkundige en Sophie gaat werken als juf. Dit gaan wij doen in een Kinderproject in Kampala! In dit Kinderdorp krijgen de weeskinderen onderwijs, zorg en onderdak. Voor meer info: http://www.vrijwilligerswerk-afrika.nl/projecten/kinderproject_oeganda Op 9 november reizen wij door naar Zuid-Afrika. Hier zullen wij met de bazbuz van Kaapstad naar Johannesburg reizen voor 4 weken. De laatste week gaan wij een tour maken door Botswana en Zimbabwe. Om het vrijwilligerswerk te mogen doen, moeten wij een bedrag betalen. Dit bedrag gaat naar de mensen die werken aan en bij het project en alle materialen die nodig zijn voor in de klas en in de medische kliniek. Wil je ons én de kindjes in Oeganda helpen? Sponsor ons dan! Dikke kus en heel veel liefs! Vera en Sophie

Actief sinds 20 Feb. 2015