Eindelijk! - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Vera en Sophie - WaarBenJij.nu Eindelijk! - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Vera en Sophie - WaarBenJij.nu

Eindelijk!

Door: Vera en Sophie

Blijf op de hoogte en volg Vera en Sophie

13 September 2015 | Nederland, Roosendaal

Morgen is het eindelijk zo ver: we vertrekken naar Oeganda! We zullen daar twee maanden vrijwilligerswerk doen waarna we doorreizen naar Zuid Afrika om daar nog een maand te gaan reizen. We hebben er zo ongelooflijk veel zin in!

We vliegen morgen vanaf Amsterdam om 13:00 en zullen dan om 22:00 Oegandese tijd aankomen in Entebbe. In Oeganda is het nu 1 uur later maar als in Nederland de wintertijd in gaat is het 2 uur later. In Zuid Afrika is het in de wintertijd 1 uur later.

Als we aankomen in Entebbe worden we opgehaald door een chaffeur van het kinderproject en rijden we daarheen. Er zijn op dit moment nog 4 andere Nederlandse meiden dus dat gaat vast gezellig worden.

We proberen jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden met onze verhalen en foto's zodat jullie hier mee kunnen genieten! Op deze pagina kun je ook nog je mailadres invoeren zodat je een mail krijgt wanneer we een nieuw verhaal geplaatst hebben!

Houdoee allemaal en tot kerstmis!
xxx Vera en Sophie

• 13 September 2015 - 21:30

Oom Piet En Tante Lia:

Een heel goede reis en een prachtig verblijf gewenst!
    Wij vertrekken morgen voor 14 dagen naar Sabine!

• 13 September 2015 - 22:21

Lisette Brouwers:

Heel veel plezier daar, succes en geniet er van. Het zal vast een onvergetelijke ervaring worden. Groetjes

• 13 September 2015 - 23:09

Tineke & George:

Goede reis en veel plezier daar!
    nog 103 dagen tot kerst !

• 13 September 2015 - 23:25

Truus Van Den Bergh:

Lieve Vera en Sophie,
    Van harte wens ik jullie een heel goede reis en veel succes in Oeganda!
    Werk er met plezier tot welzijn van de kinderen en doe weer veel nieuwe ervaringen op.
    Lieve groeten van Tante Truus

• 14 September 2015 - 03:39

Erica:

Lieve Truus en Sophi,

Al wakker? Goed geslapen vannacht?
    Jullie worden door de hele meute weggebracht begreep ik?
    Wat heerlijk.
    Wij boffen maar hier he met al die lieve mensen om ons heen die om ons geven.
    In Afrika is dat minder vanzelfsprekend.
    Maar jullie gaan daar een klein beetje verandering in brengen door te laten ervaren dat ook zij belangrijk zijn.
    Een hele goede reis en tot hoors,

xxxx Erica

• 14 September 2015 - 07:09

Ellie:

Veel plezier daar! Tot over 3 maanden
    Liefs, Ellie

• 15 September 2015 - 17:55

Ellie Hoevenaars En Frans Van Haren:

Hoi Vera en Sophie,

Goede reis gehad , hoorde ik.
    Geniet er van he.
    Doe al die wilde dieren van mij de groeten.
    Voorzichtig he.

gr,
    Ellie en Frans
    Lobke, Loes. Lidewey en Bram

• 15 September 2015 - 21:19

Judith:

Hee Veertje en Sophie,

Natuurlijk wil ik ook op de hoogte blijven van jullie verhalen!
    Fijn dat jullie al meteen enthousiast zijn, hoorde ik van Elma.

Groetjes, Judith

Vera en Sophie

Hoi lieve lezers, Op 14 september gaan wij voor 2 maanden vrijwilligerswerk doen in Oeganda. Vera gaat aan de slag als verpleegkundige en Sophie gaat werken als juf. Dit gaan wij doen in een Kinderproject in Kampala! In dit Kinderdorp krijgen de weeskinderen onderwijs, zorg en onderdak. Voor meer info: http://www.vrijwilligerswerk-afrika.nl/projecten/kinderproject_oeganda Op 9 november reizen wij door naar Zuid-Afrika. Hier zullen wij met de bazbuz van Kaapstad naar Johannesburg reizen voor 4 weken. De laatste week gaan wij een tour maken door Botswana en Zimbabwe. Om het vrijwilligerswerk te mogen doen, moeten wij een bedrag betalen. Dit bedrag gaat naar de mensen die werken aan en bij het project en alle materialen die nodig zijn voor in de klas en in de medische kliniek. Wil je ons én de kindjes in Oeganda helpen? Sponsor ons dan! Dikke kus en heel veel liefs! Vera en Sophie

Actief sinds 20 Feb. 2015